.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش ضرغامی و حاجی‌بابایی به نتایج مجمع دوم جمنا حمایت‌گرانه بود
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران واکنش به‌هنگام نسبت به نتایج مجمع دوم را فوق‌العاده ارزشمند دانست و گفت: سیدعزت‌الله ضرغامی و حمیدرضاحاجی‌بابایی، نسبت به نتایج این مجمع واکنشی حمایت‌گرانه انجام دادند که در زمان درست شکل گرفت.

به گزارش شمال نیوز، در دومین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، از 10 کاندیدایی که برنامه خود را اعلام کردند، پنج نفر آن‌ها انتخاب شدند و از بین این پنج نفر، یک نفر به عنوان کاندیدای واحد انتخاب می‌شود، تا هدف جمنا که کاندیداتوری یک نفر است، محقق شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل دومین مجمع جمنا، اظهار کرد: گرچه نتیجه آرا در این مجمع بر بستر رایزنی شکل نگرفته‌ است، اما رگه‌هایی از احساس و عاطفه را می‌توان در این مجمع یافت.

شکرالله رضازاده با اشاره به اینکه تمکین نسبت به نتایج مجمع دوم از سوی نامزدهایی که انتخاب نشدند و حامیان آنها، نشانه بزرگی آن‌ها است، بیان کرد: اینجاست که اهداف درونی افراد نمایان می‌شود، چرا که رفتار افراد راه نیافته به جمع متنخبان پنج نفره، نشان از آن است که آیا پیوستن به این جبهه به منظور تأمین منافع فردی بوده‌ است و یا اینکه تحقق اهداف جمعی والا مدنظر بوده‌ است.

وی واکنش به‌هنگام نسبت به نتایج مجمع دوم را فوق‌العاده ارزشمند دانست و افزود: سیدعزت‌الله ضرغامی و حمیدرضاحاجی‌بابایی، نسبت به نتایج این مجمع، واکنشی حمایت‌گرانه انجام دادند که در زمان درست شکل گرفت،که در بسیاری از موارد، افراد بزرگی از آن غافل مانده‌اند.

رضازاده با بیان اینکه برخی افراد با گذشت مدت زمان زیادی، اقدام به واکنش نسبت به رویدادی انقلابی می‌کنند، تصریح کرد: واکنش انقلابی در هر زمانی رخ دهد، قابل اکرام است اما مانند قیام توابین، چون خارج از موعد بوده است، نتیجه درستی به همراه ندارد.

وی جمنا را مجموعه‌ای بزرگ دانست که اجزا آن با درست قرار گرفتن در کنار یکدیگر، می‌تواند منجر به استقرار و استمرار دولت اسلامی شود.

رضازاده با اشاره به اینکه جمنا حرکتی بزرگ است که هر فرد بزرگی باید به این میدان وارد شود، افزود: برادران انقلابی هر کدام وظایفی دارند که برخی از آن‌ها قبل از انتخابات 29 اردیبهشت و برخی پس از ظفر یافتن، خواهد‌ بود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران در پایان گفت: رفتارها و گفتارهای کنونی می‌تواند پایه‌ای محکم برای پیشبرد وظایف حال و آینده شود و مواجهه با نتیجه مجمع دوم نیز کمک شایانی به چیدمان  این وظایف می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.